Book TMI Tag

poniedziałek, 19 października 2015
Zgodnie z obietnicą, przychodzę dzisiaj do Was z Book TMI Tag. Mam wrażenie, że nie znamy się tak dobrze, jakbym chciała... Czas to zmienić!


1. Która fikcyjna postać ma najlepszy styl?
Jak dla mnie, najlepszy styl ma Isabelle z serii Dary anioła Cassandry Clare. Mimo to nigdy bym się tak nie ubrała, ale Isabelle naprawdę lubię i podziwiam.

2. Twoje fikcyjne zauroczenie?
Obecnie Gilbert!!! ♥♥♥ Na samą myśl o nim, szybciej bije mi serce! Gilbert, Gilbert, Gilbert i najwspanialsza Ania! ♥

3. Czy kochałaś kiedyś postać, a potem zaczęłaś ją nienawidzić?
 Trudne pytanie... Ale nie, chyba nigdy mi się to nie zdarzyło, albo najwidoczniej tego nie pamiętam.

4. Największa książka na twojej półce?
Rozmiarem królują Baśnie Andersena, ale jeśli chodzi o ilość stron to mam trzy naprawdę grube książki. Na pierwszym miejscu jest Harry Potter i Książę Półkrwi 701 str., na drugim jest Brisingr Ch. Paolini 651 str., a na trzecim moja ostatnia zdobycz, czyli After. Płomień pod moją skórą. A. Todd 635 str.

5. Najcięższa książka na twojej półce?
Tym razem jest to Czas Żniw Samanthy Shanon. Jeszcze nie czytałam tej książki, ale w najbliższym czasie (listopad, grudzień..) spodziewajcie się recenzji.


6. Masz jakieś książkowe plakaty?
Mam dość mały pokoik i żaden plakat niestety mi się tam nie zmieści. :( A szkoda!


7. Masz jakąś książkową biżuterię?
Niestety nie! A strasznie nad tym ubolewam. :(


8. Książkowa para, której kibicujesz?
Dla Ani i Gilberta! Ostatnio pokochałam całą serię o Ani z Zielonego Wzgórza. Jestem całkowicie oczarowana!

9.  Ulubiona seria książek?
Na pewno nie mam jednej! Między innymi uwielbiam Harryego Pottera, Szeptem,Baśniobór, Percyego Jacksona i oczywiście Anię z Zielonego Wzgórza! Na pewno znalazłoby się jeszcze więcej książkowych serii, ale wymieniłam te, które najbardziej zapadły mi w pamięć.

 10.  Ulubiony soundtrack z książki?
Za często nie oglądam filmów i pewnie dla tego nie mam ulubionego soundtracka.


11. Jaką książkę polubiłaś tak bardzo, że chciałabyś, aby była kontynuowana?
 Zdecydowanie Wyścig Śmierci! Chociaż jestem świadoma, że kontynuacja nie miałaby sensu... :(


12. Ulubiona powieść jednotomowa?
Wyścig śmierci i Fangirl! :3


13. Od kiedy czytasz?
Ogólnie czytam od trzeciej klasy podstawówki, ale intensywniej zaczęłam rok temu.

14. W którym domu Hogwartu jesteś?
Zawsze myślałam, że jestem w Gryffindorze, ale podczas testu, okazało się, że należę do Ravenclavu. Krukoni łączymy się!

15. Czego szukasz w książce?
Idealnego bohatera męskiego! I przede wszystkim, aby książka zostawiła niezatarty ślad w moim czytelniczym sercu. ♥

16.  Ulubiony cytat?
Oczywiście jest ich bardzo dużo, ale ostatnim ulubionym jest cytat z Ani na uniwersytecie: ,,Gdyż rzeczy widzialne przemijają, niewidzialne zaś trwają wiecznie".

17. Ulubiona okładka?
Okładki z serii Szeptem są wspaniałe!

18. Akcja vs romans?
To i to, ale z lekkim umiarem. ;)

19. Gdzie idziesz kiedy w książce są smutne momenty?
Może nie tyle, że idę, ale kiedy jest coś co mi się nie podoba, zamykam książkę i potrafię patrzeć się na nią przez kilkanaście minut, a potem czytam normalnie dalej.

20. Ile zajmuje ci przeczytanie jednej książki?
Zależy od nadmiaru obowiązków, ale tak około cztery dni.

 21. Ile trwa twój "kac książkowy"?
 To zależy od danej książki. Czasami trwa dwa, trzy dni. Po Igrzyskach Śmierci Suzanne Collins miałam miesięcznego kaca! I tak przyznam z bólem serca, że we wrześniu przeczytałam tylko połowę książki...

 22. Najmniej lubiana książka?
Jeżeli chodzi o lektury to *ekhem* W pustyni i w puszczy Henryka Sienkiewicza, ale jeśli chodzi o normalną pozycję to jest to Reality Show Nicoli Kraus i Emmy McLaughlin. Ble! Klump nad klumpami! Gdybym ją recenzowała to na pewno dałabym tylko jedną gwiazdkę! Nie czytajcie, jeśli nie chcecie zmarnować sobie życia...

 23. Co cię zachęca do polubienia postaci?
 Odwaga i siła przetrwania! :P

 24. Co cię odrzuca w postaci?
  Egoizm, ale w tym sensie, że nie da się tej osoby polubić, bo zacznie Cię obgadywać za plecami. Jace z Darów Anioła to co innego!

 25. Dlaczego dołączyłaś do blogosfery?
 To wszystko dzięki kochanej Cupcake!

 26. Straszna książka? 
Sherlock Holmes zawsze zapiera mi dech w piersi, ale tego strachem nazwać nie można i raczej nie mam takiej książki.

27. Kiedy ostatnio płakałaś przy książce?
 Ja często ryczę przy dobrych książkach i nie śmiejcie się, ale ostatnio popłakałam się ze szczęścia przy Ani na uniwersytecie.

28. Ostatnia książka, której dałaś 10/10? 
*sprawdza* Był to Wyścig Śmierci Maggie Stiefvater :)

29. Ulubiony tytuł?
 Kochani, dlaczego się poddaliście? i Królestwo łabędzi.

 30. Ostatnio przeczytana książka?
 Diupa Ewy Nowak

 31. Co teraz czytasz? 
Alicję w Krainie Zombi Geny Showalter ....będzie recenzja!

32. Ostatni obejrzany film na podstawie książki?
 Igrzyska Śmierci

33. Bohater książkowy, z którym chciałabyś pogadać? 
Hermiona Granger z Harryego Pottera i Cath z Fangirl! 

34. Autor, z którym chcesz porozmawiać? 
Raczej nie chciałabym rozmawiać z jakimś autorem. Moje myśli o jego wyglądzie i osobowości by się na pewno zmieniły.

35. Ulubione jedzenie do czytania? 
Wszystko co jest pod ręką!

36. Książkowy świat w którym chciałabyś żyć?
 Hogwart!

 37. Świat książkowy, w którym nie chcesz żyć?
 Zdecydowanie Panem!

 38. Kiedy ostatnio powąchałaś książkę? 
Teraz! *niuch*

39. Dziwne sposoby obrażania użyte w książce?
 Klump, gniot... xd

 40. Czy tworzysz jakieś własne teksty?
 Kiedyś coś tam tworzyłam, ale... nie skomentuję tego :P Teraz jedynie recenzje.

 41. Ulubiony magiczny przedmiot?
 Peleryna niewidka! :3

 42. Twoje miejsce w drużynie qudditcha?
 Błagam Was, ja nawet nie umiem złapać piłki, a co dopiero łapać znicza, odpijać tłuczki i strzelać do bramek. Niestety się do tego nie nadaję.

 43. Nazwij piosenkę, którą łączysz z jakąś książką
 Obecnie kojarzy mi się tylko Love, me, like you do z Pięćdziesiąt Twarzy Greya. 

 44. Ulubiony podryw na książkę? 
Istnieje coś takiego? Nie...

45. Użyłaś go kiedyś?
 Jak coś wymyślę i kogoś poderwę to Wam powiem. xd

 46. Ile masz książek?
 *liczy* W pokoju mam 57, ale licząc cały dom... Nie, nie policzę tego!

 47. Kogo tagujesz? 
Hahaha teraz się zabawię! Kogo by tu obciążyć tymi 47 pytaniami? No oczywiście, że:
Isabel czyta
Zakładka - książki i nie tylko :)
oraz...
Wszystkich, którzy ten tag chcą wykonać.
Miłej zabawy życzę! :)

Od autorki: Mimo, że ten tag jest naprawdę długi, to pisało mi się go bardzo przyjemnie. Mam nadzieję, że przez to poznaliśmy się lepiej.

Mrs. Crazy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Popularne posty