TOP 5 serii fantasy

poniedziałek, 25 stycznia 2016
 Dzisiaj troszkę luźniejszy post. Zapraszam na TOP 5 serii fantasy!

1.  Dziedzictwo Christopera Paolini

 Czyli:
  1.  Eragon *recenzja*
  2. Najstarszy
  3. Brisingr
  4. Dziedzictwo
Wiem, wiem, wiem o tej serii wspominam w każdym możliwym poście. Ale te książki są WSPANIAŁE! Tak mało osób wie o nich... Tak mało jest powieści o smokach... Mrs. Crazy pyta DLACZEGO? *chlip, chlip* Naprawdę uważam, że wszyscy, ale to wszyscy powinni przeczytać tę serię! Cały opis macie w recenzji Eragona. Nie wiem właśnie jak jest teraz z dostępnością tych powieści. Myślę, że będą do zdobycia w antykwariatach i może w księgarniach internetowych. Jeżeli nie to poszukajcie w bibliotekach! :)

2. Szeptem Becki Fitzpatrick 

Patch! *o*

 Czyli:
  1. Szeptem
  2. Crescendo
  3. Cisza
  4. Finale 
 Kocham, kocham, kocham i jeszcze raz kocham!  Patch! Ten mroczny klimat! ♥♥♥ Jestem oczarowana tymi książkami. Planowałam recenzję, ale chyba nie ma słów, aby wyrazić mój zachwyt! Upadły anioły, tajemnica, nefil, zwykła dziewczyna... Dobra, dobra kiedyś napiszę coś tam o tej serii ♥

3. Dary Anioła Cassandry Clare 
Czyli:
  1. Miasto kości
  2. Miasto popiołów
  3. Miasto szkła
  4. Miasto zagubionych dusz
  5. Miasto upadłych aniołów
  6. Miasto niebiańskiego ognia
Moim zdaniem jest to jedna z najlepszych serii książkowych. Znajdziemy tutaj świetne poczucie humoru, sarkastycznego bohatera, istoty z zaświatów oraz wątek miłosny. Mimo, że jestem po lekturze tylko kilku części, to wiem, że jest to moja ulubiona i ukochana seria. Polecam każdemu! 

4. Baśniobór Brandona Mulla


Czyli:
  1. Baśniobór
  2. Gwiazda wieczorna wschodzi
  3. Plaga cieni
  4. Tajemnice smoczego azylu
  5. Klucze do więzienia demonów
Fantastyczna seria, która wciąga żywcem! Znajdziemy tu wróżki oraz ich przeciwieństwa - diabliki. Oczywiście dwójkę zwariowanego rodzeństwa! Czyta się bardzo lekko. Spróbujcie, naprawdę! Ja w bibliotece książkę odkładałam z pięć razy, aż potem wzięłam i się zakochałam. Uwaga: Może Was pochłonąć całkowicie! ♥

5. Kroniki Pradawnego Mroku Michelle Paver



Czyli:

  1. Wilczy brat
  2. Wędrujący duch
  3. Pożeracz dusz
  4. Wyrzutek
  5. Złamana przysięga
  6. Tropiciel duchów
Kurczę, niezwykle inteligentna opowieść o wilkach... ale i nie tylko! Autorka świetnie przedstawiła pradawne czasy, bez wielkich cywilizacji. Życie w lesie jest naprawdę trudne! Jak się tam odnaleźć, jak znaleźć prawdziwego przyjaciela, jeżeli nie ufa się za bardzo ludziom? Dobre pytanie! Odpowiedzi znajdziecie w tej serii! Jeśli lubicie takie klimaty, to zdecydowanie polecam! Recenzja wkrótce! :D

Podobało Wam się? Chcecie więcej takich zestawień? Piszcie w komentarzach! Co do takich TOP-ów mam mnóstwo pomysłów! :)


Pozdrawiam serdecznie! ♥
Mrs. Crazy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Popularne posty