Urodziny #5 KONKURS! Żyrafa, Peli oraz Ja Tag

niedziela, 2 sierpnia 2015
Cześć kochani!
Z okazji urodzin naszego bloga, zrobiłam dla Was Żyrafa, Peli oraz Ja TAG. Około rok temu napisałam swoją pierwszą recenzję. Recenzowałam tam książkę Żyrafa, Peli oraz ja. Dziś przygotowałam TAG na podstawie tej właśnie książki!

WARNING!



1. Żyrafa - czyli książka o dużej ilości stron

Nie mam takich książek zbyt dużo w mojej biblioteczce, lecz zawsze jakaś się znajdzie. W tym przypadku będzie to książka L. Pichon'a Tomek Łebski. Ma ona 346 stron, a więc najwięcej z mojego księgozbioru (oczywiście nie licząc słowników i encyklopedii!).




2. Łakociarnia - czyli książka, która ma w sobie dużo uczuć

Zdecydowanie będzie to powieść Holly Webb Gwiazdko, gdzie jesteś?. Opowieść o zaginionej kotce zrobiła na mnie wielkie wrażenie. Chociaż na początku zdawało mi się, że ta książka będzie przeznaczona dla dzieci młodszych ode mnie, myliłam się. 




3. Małpa - książka, w której dużo się dzieje 

I tu nie byłam pewna co do wyboru, lecz zdecydowałam się na Magiczne Drzewo. Czerwone krzesło Andrzeja Maleszka, ponieważ gdy czytałam tę książkę coraz to bohaterowie przeżywali niesamowite przygody. Było ich bardzo wiele.




4. Kobra - książka, która w pewnych momentach zmroziła ci krew w żyłach

I tu wybrałam książkę Baśniobór, której do końca nie przeczytałam. Już po kilku pierwszych stronach tej powieści można stwierdzić, że w pewnych momentach jest straszna. Ogólnie po tych kilkuset przeczytanych stronach mogę powiedzieć, że książka jest naprawdę na plus!


To był Urodzinowy TAG #5
Oczekiwany TAG 03.08 by ---> Olorien.
Happy B-day to us!

A TERAZ NA PODSUMOWANIE DNIA SUPERULTRAMAGICZNA PODPOWIEDŹ DO LOSOWANIA NUMER 4! 
Delikatnie zmodyfikowane zdjęcie przedstawiające historię ukazaną w książce.
Ktoś może domyśla się już cóż to za dzieło?

Post tworzony przez Rudą.
Do zobaczenia jutro!

WARNING!

3 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja już domyślam się co to za dzieło :)
    A TAG świetny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ogień i woda? To czerwone przypomina mi Feniksa

    OdpowiedzUsuń

Popularne posty