15. Nowa adminka, nowa recenzja!

środa, 28 stycznia 2015
Cześć!
Mam na imię Julia i od dzisiaj jestem tu nową adminką. Kocham czytać książki-to moja pasja!Zamierzam podpisywać się Mrs. Crazy. Teraz abyście mogli zapoznać się z moim stylem pisania, napiszę recenzję.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
   
   Matt Hidalf i Błyskawica Widmo 
autor: Christophe Mauri
wydawnictwo: znak emotikon
ocena:6/10
ilość stron: 331 
cena(ogólna): 34,90
OPIS :

W książce są opisane przygody zabawnego chłopca o imieiu: Matt Hialf.Chłopcu udało się ożenić króla z bezzębną staruchą.
Chłopak specjalizuje się w oszukiwaniu (Tak wiem to dziwne).
Czy chłopiec da radę oszukać "Biuro  wykrywania oszust"? Czy uda mu się dotrzeć do najlepszej szkoły?
Czy pokona sześciu braci Estaff? 
Chcesz poznać odpowiedzi na te wszystkie pytania? Sięgaj po tą książkę!

 WŁASNE PODSUMOWANIE:
Myślałam,że książka będzie o wiele ciekawsza, spodziewałam się czegoś innego, bardziej ciekawszego. Na początku książka w ogóle nie intryguje.Dopiero w środku zaczyna coś się dziać. Tak naprawdę książka kręci się w okół jednej sceny.

Plusy:
  • szybko się czyta
  • czasami jest ciekawa
  •  bohater ma szalone pomysły- co jest strasznie zabawne
  • w książce występuje magia- WIELKI PLUS!!! (przynajmniej dla mnie)
Minusy:
  • przez większość książki nic się nie dzieje
  • zdecydowanie za mało stron
  • jest za dużo bohaterów, po dłuższej przerwie w czytaniu, nie pamięta się kto jest kim.

Mam nadzieję,że podobał Wam się dzisiejszy post!
Do zobaczenia!
Mrs. Crazy 
 

4 komentarze:

  1. Podziwiam Was dziewczyny, że potraficie ze sobą tak współpracować, ja bym chyba się ciągle kłóciła. Kochana, Twoja recenzja jest niesamowicie przejrzysta, jednak spróbuj dodawać więcej od siebie! Aczkolwiek ciekawie to przedstawiasz, niesamowicie czytelnie. Witamy w blogosferze! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, za sugestie co do recenzji. Szczerze mówiąc muszę troszkę więcej pisać,aby recenzje bardziej mi wychodziły ;) Mam nadzieję, że nie długo będę pisać bardziej profesjonalnie ;)

      Usuń

Popularne posty